Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.08.2014 05:28 - Огледалото като портал към .......
Автор: boil456 Категория: Други   
Прочетен: 822 Коментари: 0 Гласове:
0



Лято е. Време за промени, малки  (големи)  в жилището. Аз живея под наем и кажи речи, много не ми е позволено във връзка с горе казаното, но все може да се направи нещо. Та....
Имам едно огледало закачено в стаята,което винаги е причина да виждам изображенито си, повече неволно отколкото волно. Някак си ме дразни. Подминавам го години наред, без да направя нищо. И ето днес неделя се спрях пред него (огледалото) и се размислих, какво виждам в него. Отразена светлина на моето тяло. Нещо взе даме гложде от вътре.
"Какво виждам аз?" и това,  което виждам "Аз ли съм?" в смисъл на моето върешно АЗ.
Поизбърсах огледало и пак същата мисъл изкочи от преде, пред мене и огледалто.
 И нова една. Това което виждам ли обичам  и живея в хармония, или  нещо друго дето сетивата ми не показват...... С какво се отъждествявам: Това отвън, това отвъре или еднинението на двете. Или аз съм част от  едно цяло, което в забързаното ежедневие проускаме да видим, осъзнаем, усетим и разберем.
От къде тръгнах и до къде стигнах? Идеята бе да препоръчам една книга, която помага да се намерят отгвори, вълнуващи всеки един от нас.
Заглавието е :
Message from Pleiades by Ted Denmark, Ph. D.
Книгата е на английски. Оригиналът е на немски език и е от друг автор (субекта на книгата е швейцарец от немско говорящата част на страната). Името му е Едурад "Били"Майер. съдържа записки и коментарий на това което той е преживял и научил.
Аз я купих от Амазон, но допускам възможността се "свали " ,  "безплатно"  от мрежата я като PDF file или  MOBI filе.

Благодаря на всички прочели тези редове !




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: boil456
Категория: Други
Прочетен: 49778
Постинги: 15
Коментари: 27
Гласове: 20
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930